Centrum Medyczne UNIMED
Badanie Opinii Pacjentów
W odpowiedzi na rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 października 2015 r. w sprawie standardów akredytacyjnych (Dz. U. z dnia 29 października 2015 r., poz. 67), CM UNIMED SP. Z O.O. opracował metodologię badania opinii pacjentów. Jest ona zgodna z wytycznymi określonymi w rozporządzeniu.
Bloki tematyczne ujęte do pomiaru satysfakcji Pacjenta:
- Ocena działalności rejestracji
- Dostępność do opieki i świadczeń zdrowotnych oraz warunków oczekiwania na świadczenia
- Oczekiwania na planowaną wizytę do lekarza
- Ocena przebiegu wizyty u lekarza i pielęgniarki
- Częstotliwość korzystania z usług Podstawowej Opieki Zdrowotnej
- Skuteczność leczenia
- Ocena satysfakcji Pacjenta
Ankieta
Pragnąc poprawić jakość i poziom świadczonych usług medycznych,
uprzejmie prosimy o zaznaczenie właściwej według Państwa odpowiedzi w anonimowej ankiecie opinii Pacjenta.
UWAGA!! Formularz jest udostępniony do wydrukowania. Nie można go wypełnić na stronie internetowej i odesłać w systemie informatycznym, ponieważ jest nieaktywny.